https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 29 aprilie 2015

UN SFERT DE ORA....

GLASUL   LUI   ISUS:

Nu este necesar, fiul meu, sa stii multe pentru a/mi face placere.
Ajunge ca tu sa ai credinta si sa iubesti cu fervoare.
Daca vrei sa/mi faci mai mult pe plac, ai incredere in mine mai mult, daca vrei sa/mi faci pe plac in mod maxim, increde/te in mine fara limite.
Deci vorbeste/mi ca si cum ai vorbi cu cel mai apropiat prieten al tau, ca si cum ai vorbi cu mama ta sau cu fratele tau.
VREI  SA  MA  IMPLORI  IN  FAVOAREA  CUIVA?
Spune/mi numele sau, ori acela al parintilor tai, al fratilor sau prietenilor, sau al unei persoane tie incredintate...
Spune/mi imediat ce vrei sa fac acum pentru ele.
Am promis/o:'' CERETI SI O  SA VI SE DEA. CINE CERE OBTINE.''Cere mult, mult. Nu ezita sa ceri.Dar cere cu incredere pentru ca eu mi/am dat cuvintul:'' DACA ATI AVEA CREDINTA CIT UN GRAUNTE DE MUSTAR ATI PUTEA SPUNE MUNTELUI: RIDICATE SI ARUNCA/TE IN MARE, IAR EL VAR ASCULTA. TOT CEEA CE CERETI IN RUGACIUNE, FITI SIGUR CA ATI OBTINUT SI O SA VI SE DEA.''
Imi fac placere inimile generoase care in anumite momente sint in stare sa se uite pe ele insele pentru a se preocupa de necesitatile altora. Asa a facut Mama mea la Cana pentru miri cind, in timpul nuntii, s/a intimplat sa lipseasca vinul. Mi/a cerut o minune si a obtinut/o. Asa a facut si acea femeie cananeanca care mi/a cerut sa/i eliberez fiica de demon si a obtinut acest dar special. Vorbeste/mi deci, cu simplitatea saracilor, de cei pe care vrei sa/i consolezi, de bolnavii pe care ii vezi suferind, de ratacitii care ai vrea sa se intoarca pe drumul cel bun, de prietenii care sau departat si pe care ai vrea sa/i vezi aproape de tine.
Aminteste/ti de Marta si Maria cind ma implorau pentru fratele lor Lazar si au obtinut invierea lui.
Spune/mi un singur cuvint pentru mai multe persoane, dar care sa fie un cuvint de prieten, un cuvint din inima si staruitor. Aminteste/mi ca am promis: TOTUL ESTE POSIBIL PENTRU CINE CREDE. TATAL VOSTRU CARE ESTE IN CERURI VA DA LUCRURI BUNE ACELORA CARE LE VOR CERE!  TOT CEEA CE VETI CERE TATALUI MEU IN NUMELE MEU, O SA VI SE DEA.''

DAR PENTRU TINE AI NEVOIE DE VREUN HAR?

Daca vrei, fa/mi o lista a necesitatilor tale si vino sa le citesti in fata mea; aminteste/ti de servitorul meu Solomon care mi/a cerut intelepciune si i/a fost daruita din plin. Iti amintesti de Iacob care mi/a cerut prosperitate(promitindu/mi sa dea a zecea parte din ce avea pentru opere de caritate) si i/a fost dat mult, in mod generos, tot ceea ce a dorit si chiar mai mult. 
Si tie.... ce vrei sa/ti daruiesc?
Spune/mi sincer daca esti orgolios, daca iubesti senzualitatea si lenea. Ca esti egoist, inconstant. Ca iti neglijezi datoriile. Ca judeci in mod sever pe aproapele tau, uitind de porunca mea: ''NU JUDECATI PENTRU A NU FI JUDECATI, NU CONDAMNATI SI NU VETI FI CONDAMNATI.''
Spune/mi daca vorbesti fara dragoste de ceilalti. Ca esti preocupat mai mult de ceea ce cred altii de tine decit de ceea ce crede D/zeu. Ca te lasi stapinit de tristete si de proasta dispozitie.Ca iti refuzi viata, saracia suferinta, lucrul tau, felul in care esti tratat, uitind ceea ce zice Cartea Sfinta:''DUMNEZEU ARANJEAZA TOATE LUCRURILE PENTRU BINELE CELOR CARE IUBESC.''
Eu iti voi aminti invatamintele mele care vor aduce o transformare totala a vietii tale. Iti voi spune din nou:
''D/ZEU II UMILESTE PE CEI ORGOLIOSI, IAR PE CEI UMILI II UMPLE DE HAR...     DACA NEGLIJEZI  MICILE INDATORIRI, VEI NEGLIJA SI PE CELE MARI. PENTRU ORICE CUVINT VATAMATOR CARE IESE DIN GURA VOASTRA VA TREBUI SA RASPUNDE/TI IN ZIUA JUDECATII.  BINECUVINTATI SINT CEI CARE ASCULTA CUVINTUL DOMNULUI SI IL PUN IN PRACTICA.''
Nu te rusina, saraca inima!Sint in cer multi drepti si multi sfinti care au avut aceleasi defecte ca si ale tale.  Dar sau rugat cu umilinta si incet-incet sau eliberat de ele. Pentru ca: NU AM VENIT SA CHEM DREPTII, CI PACATOSII''si pentru ca''d/zeu nu refuza niciodata un suflet umil si cait,. Cel mai bun dar pentru d/zeu este un suflet cait.''
Nu ezitati sa/mi cereti daruri spirituale si materiale(sanatate, memorie, simpatie, succes la servici, in studii si in afaceri. Noi idei pentru afacerile tale, prietenii care sa/ti fie utili, un bun caracter, rabdare, veselie, generozitate, dragoste pentru d/zeu, ura pentru pacat....Toate acestea ti le pot da  si le dau, dar doresc ca tu sa/mi ceri intotdeauna  ceea ce crezi ca te ajuta la sfintirea ta si nu se opune ei. Pentru ca de multe ori ceea ce cere o persoana nu ii este de folos la mintuire si atunci Tatal nostru ii daruieste alte haruri care sa/i fie mai de folos.
SI  PENTRU  AZI?
De ce ai nevoie?
Ce pot face pentru binele tau?
Daca tu ai sti dorinta pe care o am sa te ajut!
ACUM AI VREUN PROIECT IN GIND?
Povesteste/mi in amanunt.
Ce te preocupa?  Ce crezi ca o sa faci? Ce vrei? Cum te pot ajuta? Poate iti amintesti intotdeauna versetul psalmistului: ''CEEA CE NE DUCE LA SUCCES NU SINT DURERILE NOASTRE.  CEEA CE NE DUCE LA SUCCES ESTE BINECUVINTAREA LUI D/ZEU.
DAR PENTRU MINE?
Nu doresti de la mine haruri si prietenia mea?Nu ai vrea sa faci bine aproapelui tau, prietenilor tai, celor pe care ii iubesti foarte mult, dar care traiesc departe de religie. Sint stapinul acelor suflete pe care, respectind libertatea lor, le conduc spre sfintenie si dragoste de d/zeu. Lucrind pentru mintuirea familiei tale si a altora nu uita niciodata minunata promisiune,''CEI CARE AU INDREPTAT PE MULTI SPRE CALEA DREPTATII VOR STRALUCI INTOTDEAUNA CA SI STELELE.''
POATE ESTI TRIST SI DEMORALIZAT? POVESTESTE/MI  SUFLET NECONSOLAT, TRISTETILE TALE CIT MAI DETALIAT.
CINE TE/A RANIT?
CINE TI/A RANIT DRAGOSTEA DE SINE?
CINE TE/A DISPRETUIT? Spune/mi daca nu iti merge bine si o sa/ti spun care sint cauzele acestui insucces. Nu ai vrea sa fac ceva pentru tine?
VREI SA/MI POVESTESTI VREO BUCURIE? De ce nu ma faci partas de aceasta ca si unui bun prieten? Poate au disparut anumite stari de neliniste sau teama in ceea ce priveste viitorul. Ai depasit vreun obstacol sau ai iesit dintr/o dificultate urgenta? Toate astea sint opera mea, eu ti/am provocat toate acestea
SI  ACUM....NU AI VREO PROMISIUNE SA/MI FACI?
Deja stii ca citesc in adincul inimii tale. In fata oamenilor poti sa te prefaci usor, in fata lui d/zeu nu.
ACUM INTOARCE/TE LA TREBURILE TALE....
Dar nu uita aceste cinsprezece minute de placuta conversatie pe care am avut/o aici  in singuratatea sanctuarului. Pastreaza cit poti linistea,modestia si dragostea pentru aproapele.
MINGIINDU/L PE ISUS.
Scopul intregului drum spiritual este de a ajunge la o intimitate adinca cu Isus si a impartasi cu el bucuriile si suferintele. A/l consola pe Isus este modul cel mai rafinat de a/l iubi. La sfirsit ce conteaza cu adevarat? Nu sint operele marete pe care le pot face pentru atitia nevoiasi,ci de a/l mingiia pe Isus.
El este centrul intregii vieti a Bisericii. La fel de adevarat este ca a/l mingiia pe Isus este deja o infringere a tristetii din lume.
Aceasta este o vocatie greu de inteles si de trait: este necesar un inalt grad de sfintenie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...