https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 29 aprilie 2015

SCRISOARE,

SCRISOARE  DE  LA  ISUS  CRISTOS
Iti trimit aceasta scrisoare prin unul din ucenicii mei. Vreau sa/ti spun cit de mult te iubesc, ca ma intereseaza soarta ta si as dori sa comunicam.
Azi dimineata cind te/ai trezit, eram linga patul tau, in lumina minunatului meu rasarit, care a inundat odaia.
Am sperat ca imi vei spune''Buna dimineata'', dar n/ai facut/o.
M/am gindit ca poate era prea devreme si nu mai observat.
Ti/am sarutat fata cu boarea diminetii. Am revarsat asupra ta mireasma dulce si parfumata a florilor. Ti/am fredonat o melodie de dragoste prin ciripitul pasarelelor. Ai trecut pe linga mine grabind pasul.
Mai tirziu te/am privit mergind si discutind aprins cu vecinii si prietenii.
Ah! Cit as fi dorit sa schimbi citeva cuvinte cu mine!  M/am apropiat  si am sperat sa/mi vorbesti! Ai trecut pe linga mine fara sa ma bagi in seama
Dupa-amiaza ti/am trimis o ploaie invioratoare si ti/am stralucit prin fiecare picatura.
Am strigat din cer cu glas de tunet, doar doar ma vei auzi!
Apoi ti/am picurat un curcubeu fermecator in mijlocul norilor mei aurii. Mi/am zis: '' cu siguranta ma vei vedea!''
Dar, ca un facut, nu m/ai vazut.
Seara, la sfirsitul zilei, ti/am trimis un apus de soare minunat, apoi ti/am facut cu ochiul de mii de ori prin stelele mele stralucitoare, sperind ca ma vei vedea si/mi vei face si tu cu ochiul.  Am ramas inselat si de data aceasta.
In sfirsit, noaptea la culcare, am revarsat lumina lunii pe fata ta, ca sa/ti amintesc ca nu te/am uitat.
Am sperat ca macar acum ai sa/mi vorbesti, inainte de culcare. Nu mi/ai spus nici un cuvint.  Ma durut mult lucrul acesta, totusi am continuat sa stau de veghe la capatiiul tau, sperind ca macar a doua zi vei observa prezenta mea.
Tot astfel in  fiecare zi am continuat sa ma descopar prin tot felul de cai, nadajduind ca vei dori sa fiu Pastorul tau.
Eu pot sa/ti port de grija ca nimeni altul. Eu sint pastorul cel bun, care si/a dat viata pentru oile sale.  Eu am venit pentru ca oile mele sa aiba viata din belsug.  Dragostea mea pentru tine este mai adinca decit marea si mai inalta decit cerul: te iubesc cu iubire vesnica, de aceea iti pastrez bunatatea mea. Vreau sa mi te daruiesti si am atitea sa/ti  impartasesc!  Pentru binele tau, te rog sa/mi raspunzi! Iata, eu stau la usa si bat. Daca aude cineva glasul meu si deschide usa, voi intra la el, voi cina cu el si el cu mine.
AL   TAU   PRIETEN   CARE   TE   IUBESTE,
ISUS   CRISTOS

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...