https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 25 februarie 2015

DE  TINE  VA  DEPINDE

DRAGUL MEU COPIL,

Zilele trecute te-am adus pe lume. Erai o fiinta atit de mica si neajutorata, incit m-am intrebat cum poti sa respiri, sa te misti si mai ales sa-mi da-i de inteles ca iti este foame.
Te-ai desprins de mine si ai inceput sa existi pe cont propriu. Mi-a fost mila de tine!Te si vedeam intrind in viata'''adevarata''',acolo unde fiecare lupta pentru sine, unde fiecare cauta sa fie mai puternic, sa dea pe altii la o parte, sa denigreze, sa ofenseze, sa aduca injurii si uneori chiar sa calce in opicioare pe ceilalti. Te-am adus intr-o lume aflata mereu in schimbare.  Sa nu te miri ca nu ai cu cine sa te joci pe ulita. Sint copii, ce-i drept, putini, care astazi stau in casa in fata computerului si se  joaca ''singuri'',chiar daca au ''sute'' de prieteni.  
Cind vei incepe sa mergi in picioare, nu te preocupa, astazi sint dispozitive speciale si nu o sa cazi, iar daca o sa cazi, iarasi nu te preocupa, iti voi pune cotiere si genunchiere, ca sa nu te lovesti.
Uneori asa fac parintii, ca sa nu se raneasca pruncul!
Va trebui sa-ti dau o veste trista de pe acum.  Sint mama ta, dar nu voi putea sta mereu cu tine. Va trebui sa te duc la cresa, apoi la gradinita apoi la scoala.  Va trebui sa intelegi. Eu si tatal tau trebuie sa lucram, ca sa nu duci lipsa de nimic.  Intrind in aceasta lume o sa ramii mirat.  Dar, crede-ma, desi stiu totul din toata lumea, nu se mai stiu intre ei. Vei vedea in aceasta lume case mari si frumoase, dar goale, vei vedea masini, care mai de care mai luxoase, dar oameni egoisti, care nu le lasa incet nici macar cind ploua si te stropesc din cap pina in picioare. 
Vei vedea copii tristi.
Dragul meu, ma vei vedea pe mine , il vei vedea pe tatal tau, pe sora ta mai mare, pe bunici, pe educatorii si invatatorii tai, pe profesorii tai. 
Dragul meu, respecta-i pe toti, iubeste-i pe toti si fii recunoscator tuturor. .
Daca vei sti sa respecti, vei fi respectat, daca vei iubi, vei fi iubit, daca vei sti sa-ti pleci capul, fa-o cu demnitate, daca vei avea, nu uita ca d-zeu ti-a oferit tot ceea ce vei avea. Si nu uita un lucru, inainte de toate,'' cauta sa fii si apoi o sa si ai''.
Daca nu o sa fii bun, lumea o sa te marginalizeze, daca nu o sa lucrezi, lumea nu o sa-ti ofere nimic, daca nu vei sti sa pretuiesti ceea ce ai, ti se va lua si vei duce lipsa.
O, copilul meu, ingerasul meu, cit as vrea sa te stiu mereu fericit.
Dar de tine va depinde....
Hraneste-te bine te asteapta un drum lung...

DIN   MARTURIILE   UNEI   MAME.
Cu   mult   drag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...