https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 27 iulie 2018

ACORDĂ ATENȚIE LUCRURILOR PLĂCUTE,

Tu crezi că ceva ce pare a fi realitate merită atenția ta. Este adevărat, la urma urmei, este adevărat? N-ar trebui să mă documentez? N-ar trebui să calculez? N-ar trebui să fac niște statistici?
N-ar trebui să nu mai batem toba cu acele lucruri pe care nu le dorim, doar pentru că fac parte din realitate și, prin urmare, le facem și mai rele? Te întreb - pentru ce procedezi astfel? De ce nu cauți în datele creației și nu selectezi realitățile pe care vrei să le reproduci, și să bați toba pentru toate acestea? Răspunsul nu este niciodată suficient de bun: procedăm astfel pentru că face parte din realitate. Facem așa pentru că altcineva a procedat așa înaintea noastră etc.  Eu nu voi permite niciodată ca o realitate a cuiva să devină fundamentul atenției mele: nu aș lăsa sentimentul acelei vibrații să fie fundamentul meu. Aș începe prin a spune celor pe care îi interesează: dacă mă face să mă simt bine, îi acord toată atenția mea; dacă nu, atunci nici nu o bag în seamă, pentru că am devenit mai selectiv față de realitatea pe care trebuie să o înfrunt.Pentru că am început să descopăr că, indiferent ce realitate înfrunt; indiferent despre ce realitate vorbesc, gândesc, fac statistici; indiferent ce realitate păstrez mai mult în vibrațiile mele, devine realitatea mea. Și am devenit atât de atent cu realitățile pe care le reproduc în experiența mea pentru că am descoperit că pot crea realitatea.


Pot crea realitatea! Pot crea  realitatea - și pot alege realitatea pe care să o creez! Sunt bucuros să îți spun asta. Sunteți creatori și tu poți crea orice dorești. Dar există un mod și mai bun de a spune asta: poți și vei crea orice lucru asupra căruia îți focalizezi atenția.
Este inspirație sau motivație? Putem privi situația din două puncte diferite: dacă acționez în acest fel, lucruri minunate se vor manifesta, sau dacă nu acționez astfel, aceste eșecuri vor avea loc. Din primul punct de vedere te-ar inspira să acționezi dintr-o perspectivă pozitivă, iar al doilea te-ar motiva să acționezi dintr-o perspectivă negativă.
Înregistrarea aspectelor pozitive te va pune din ce în ce mai mult în postura de a atrage - prin puterea sentimentelor pozitive inspirate - tot ceea ce îți dorești.

sursa foto: internet
stefan robu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...