https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 14 septembrie 2016

Drum crucial,

Pe scara sufletului meu
M-am intilnit cu bunul d-zeu
Eu coboram mihnit din
constiinta mea,
Iar el urca surizator
sprea ea!...

Si ne-am oprit
la jumatatea scarii
Incrucisindu-ne
in clipa-ntimpinarii
Sagetile perechilor de ochi
ca de obicei
Ah! ochii lui
cum seamana cu ochii mei!

Pe scara sufletului meu
M-am intilnit din nou
cu d-zeu
El cobora solemn din 
constiinta mea
Iar eu urcam surizator
spre ea!...
          Ion Minulescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...