https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 11 noiembrie 2015

VOI TRAI,

                                          Unde sa scriu numele meu
                                           Pentru-a strabate secole -ntregi?
                                           Caci viata se duce, fuge mereu
                                           Pe cai nestiute si stimbe poteci...
                                            
                                            Unde sa-mi pun trupul calit
                                             De sete multa si lacrimi?
                                             Unde sa-l pun asa girbovit,
                                             De-o mica virtute si sute de patimi?
                                           
                                             Cui sa ii dau sarmana mea viata,
                                              Pentru a avea cindva un suris?
                                              Caci, iata, s-a dus a mea dimineata
                                               Si vad cum grabeste spre-un vesnic apus.
                                               
                                                In dar am primit-o in dar o voi da,
                                                Celui ce-a fost, este, va fi,
                                                Si astfel, in lume un scop voi avea,
                                                Iar eu pe vecie in veci voi trai.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...