https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 15 august 2015

IUBESTE-MA ASA CUM ESTI,

Spune Isus: Cunosc mizeria ta, lupta si suferintele sufletului tau,  deficientele si infirmitatile trupului tau;cunosc lasitatea ta, pacatele tale si totusi iti spun: daruieste-mi inima ta, iubeste-ma asa cum esti.                        Daca astepti sa fii inger pentru a te darui dragostei, nu ma vei iubi niciodata. Chiar daca esti in indeplinirea datoriei si practicarea virtutii, daca vei cadea des in acele greseli pe care ai vrea sa nu le faci niciodata, nu iti voi ingadui sa nu ma iubesti. IUBESTE-MA ASA CUM ESTI.                                                             In orice imprejurare sau situatie vei fi, favorabila sau nefavorabila, in incredere sau neincredere, IUBESTEMA ASA CUM ESTI...            Vreau dragostea sarmana  a  inimii tale;daca astepti sa fii desavirsit spre a ma iubi, atunci nu ma vei iubi niciodata.                                                                                                                                       Nu  voi putea, oare, face eu din orice graunte un serafim, in care sa radieze puritatea, nobletea si dragostea?  Nu sint Eu oare Atotputernicul?  Si daca imi place sa-i las in nulitate pe cei care sint minunati si prefer saracacioasa dragoste a inimii tale, nu sint oare Eu stapinul dragostei mele?        Fiul meu lasa-ma sa te iubesc, vreau inima ta.  Bineinteles vreau cu timpul sa te transform, dar pentru moment te iubesc asa cum esti... si doresc ca si tu sa faci acelasi lucru; Eu vreau sa vad  cum se ridica dragostea din cele mai ascunse unghere ale saraciei si mizeriei tale.                            Iubesc in tine si slabiciunea ta, iubesc dragostea saracilor si a celor in mizerie; doresc de la ei continuu cuvintele;''Isuse te iubesc''.                                                                                                       Vreau ca aceste cuvinte sa fie unicul cintec al inimii tale, nu am nevoie nici de stiinta ta, nici de talentul tau.  Un singur lucru ma intereseaza: sa te vad ca lucrezi cu dragoste.                                    Nu sint virtutile tale pe care le doresc; esti atit de slab incit eu voi alimenta propria ta dragoste; nu te preocupa de aceasta.   Ai fi putut sa te daruiesti lucrurilor mari; voi lua pentru mine putinul pe care il ai...  pentru ca te-am creat pentru dragoste.                                                                            Astazi stau la usa inimii tale ca un cersetor.   Eu Regele Regilor!  Bat si astept; grabeste-te sa-mi deschizi.                                                                                                                                                      Nu largi mizeria ta; daca tu ai cunoaste perfect saracia ta, ai muri de durere.  Ceea ce mi-ar indurera inima este sa te vad ca te indoiesti de mine si ca iti lipseste increderea in mine. Vreau ca tu sa te gindesti la mine in orice ora din zi si din noapte; vreau ca tu sa faci si faptele cele mai neinsemnate din dragoste.  Contez pe tine ca imi vei da veselie.  Nu te preocupa ca nu ai virtuti; am sa ti le dau pe ale mele.    Cind va trebui sa suferi iti voi da puterea mea.                                      Mi-ai dat dragostea, am sa-ti dau sa stii sa iubesti mai  mult decit tu poti visa...  Dar aminteste-ti... iubeste-ma asa cum esti.                                                                                                                           Ti-am dat-o pe mama mea: fa sa treaca, totul prin inima sa atit de curata.                                           Orice sa-r intimpla, nu astepta sa fii sfint pentru a fi sincer in dragoste,  asa nu ma vei iubi niciodata..

CU  DRAGOSTE  PENTRU  VOI  DRAGI  PRIETENI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...