https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 23 octombrie 2021

ENERGIE ȘI MIȘCARE,

 Legea iubirii spune că: faptele mele se întorc la mine îndoit. Așa cum necunoașterea legii nu ne scutește de pedeapsă, la fel și eu primesc o pedeapsă dublă pentru negativismul meu. Omul însuși atrage boala. Aceasta este doar efectul. Cauza a fost gândul sau fapta negativă. Energia este esența a tot ce există în Univers.  Diversele tipuri de energie asigură varietatea lumii. Energia sănătății asigură sănătatea. Așa cum unitatea nu cunoaște starea de liniște, energia sănătății se află se află, de asemenea, într-o continuă mișcare. Energia se mișcă prin canale specifice. Canalele energetice sunt invizibile. În corpul uman există o mulțime de asemenea canale. Canalul energetic principal se găsește în coloana vertebrală. Tocmai de aceea, coloana este sprijinul corpului atât la propriu cât și la figurat. În corpul uman se găsesc de asemenea centri energetici, care reprezintă rezervele de energie, a căror încărcare normală este asigurată prin starea normală, adică sănătoasă, a coloanei vertebrale.

Retabilirea sănătății fizice trebuie să înceapă cu coloana vertebrală. Structura corpului uman este perfect rațională. Toate mijloacele auxiliare pentru restabilirea fizică ne sunt date din naștere. Organismul nostru atinge cea mai mare receptivitate energetică în timpul somnului, deoarece sufletul nostru este curat. De noi înșine depinde felul în care folosim această energie, dacă o înmulțim sau o distrugem. Gândiți-vă la viața voastră, câte evenimente vă încălzesc sufletul și câte din ele vă împovărează!  Iar acum, imaginați-vă că niște fire invizibile vă leagă de fiecare eveniment. Este vorba de legăturile energetice. Câte dintre aceste evenimente sunt pozitive și câte negative? Unele ne dau putere, altele ne lipsesc de ea. Acestea din urmă se numesc tensiune sau stres. Cu cât este mai negativ sentimentul, cu atât este mai mare picătura ce va umple paharul. Iar atunci când paharul sa umplut și conținutul acesteia începe să dea pe dinafară, se instaurează boala. Cu cât revărsarea este mai abundentă, cu atât mai gravă este boala. În acest caz, avem de -a face cu materializarea energiei negative. În astefel de situații se trag concluzii justițiare urmate de condamnarea de către cei din jur a vinovatului. Cu alte cuvinte, la negativitate se adaugă o sumedenie de alte negativități, ură, sete de răzbunare etc.  În astfel de situații negative, cu siguranță bolnavul nu se va putea însănătoși.

Noi înșine atragem răul. Prin urmare: dacă omul este bolnav, înseamnă că el a acumulat în sine răul pe care la transmis apoi corpului său. Gândul rău care se ascunde în noi face întotdeauna rău, iar corpul nostru nu are nevoie de justificările noastre.

Există o singură modalitate de a ne elibera de acest rău, care este cu ajutorul iertării. Când iertăm legăturile negative se destramă dacă o vom spune cu sufletul deschis. A elibera înseamnă a ierta, deci trebuie să eliberați legătura negativă de la ambele capete. Rău-------eu------corpul meu. Eu este sufletul meu și corpul meu care au conștiință de sine, dar formează un singur eu. Prima legătură este între mine și rău, a doua legătură este între mine și corpul meu. Ambele legături pot fi eliberate, dacă dorim acest lucru cu adevărat. Trebuie să fim conștienți de faptele noastre. Avem de-a face cu o relație de la cauză la efect.

Gândul este acțiune. Iertarea în gând are aceiași putere de acțiune ca cea exprimată prin cuvânt. Gândul îmi creează posibilitatea de ai ierta pe toți, indiferent de timp și distanță. Numai dacă iert din tot sufletul mă pot elibera în întregime din legătura mea cu răul. Știți care este cel mai mare păcat din lume? Faptul că omul nu știe să ierte! Iertare nu trebuie percepută simplist.

foto: internet

Ștefan Robu 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...