https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 24 noiembrie 2019

ȘI DACĂ AR FII,



Și dacă ar fi să pleci mâine ia-mă cu tine în bagaj
Nu mă uita în amintiri,
Și dacă ar fii să plec
Șoptește-mi într-o pală de vânt cât îți sînt de dragă.
Și dacă ar fii să se întâmple
Nu lăsa dorul să mă macine, învie trecutul.

Eu te voi aștepta rezemată de aceiași poartă
Cu același par desprins, cu aceiași ochi albaștri, și aceiași dorință
Ne vom plimba și vom ajunge în același parc
În care sau întâmplat atât de multe
Vom lua o doză, ne vom privi și vom povesti.

by  Tănase Alexandra


sursa foto: internet
stefan robu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...