https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 17 ianuarie 2016

RECUNOSCĂTOR,

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       






                                                                                   
Cu umilinţă îţi mulţumesc...
Eu, păcătos...Tu, Tată ceresc...
Căci milostiv ai grijă de mine
Îndreptîndu-mă mereu spre tine.

Mă rog, în genunchi stînd,
Recunoştinţă avind în gînd.
Uitând de tot şi de toate, 
Deşi păcătos cu multe păcate

Îţi mulţumesc pentru sentimente,
Pentru evenimentele incerte,
Pentru zîmbetul adresat la fiecare
Iar pentru păcate îmi cer iertare.

Sunt recunoscător căci mi-ai arătat
Curcubeul după ploaie s-a ridicat.
Acum, zîmbind, îţi mulţumesc
Deoarece, Doamne, te iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...