https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 25 octombrie 2020

CĂ ÎNCĂ POT,

N-am să mai fac din lacrimă risipă,
Am să le vând, le dau pe-un curcubeu,
Am să-l rog frumos pe Dumnezeu,
Să-mi de-a puteri în fiecare clipă!

N-am să mai plâng decât de fericire,
Chiar dacă e mai greu de găsit,
De mângâi doar un suflet necăjit,
Acesta-mi va fi marea mulțumire!

Nu mai aștept minuni neîntâmplate,
Minune e chiar faptul că exist,
Că încă pot, că vreau și că rezist,
În ciuda greutăților purtate!

sursa foto: internet
stefan robu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...