https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

joi, 6 august 2020

Ascultă-mă, copile,

Este posibil ca imaginea să conţină: text care spune „Ascultă-mă, copile! Copilul meu, ascultă bine Sunt greutăți viață Dar tu să crezi mereu în tine Să-ți amintești mea povață. Să porți ură, nici manie, Învață trăiești cinstit, lar sufletul mereu fie, Plin de iubire, liniștit. Vei întâlni în drumul tău, Prieteni falși și trădători Si primii cei ce îți fac rău Sunt cei ce sunt lingușitori. Să știi că marile averi sunt în bani, nici în palate Doar părinții au puteri Și când copiii sănătate. De vrei să cauți fericirea? Îți spun copiile, dragul meu, În suflet desăvârșirea Acolo o vei găsi mereu.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...