https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 2 februarie 2020

CINE EȘTI TU,

Cine ești tu, de îmi răpești,
și nopțile și zilele, gândurile toate,
cine ești tu, cum îndrăznești,
să-mi intri în vis noapte de noapte.

Cine ești tu de îmi trezești,
ciudat în suflet sentimente,
de mă împingi ca să visez,
iubiri nebune.... incidente..

Cine ești tu de mă privești,
cu ochii plini de pasiune,
și mă provoci să te iubesc,
total și fără rațiune.

Cine ești tu, de îmi dai fiori,
în zori de zi când mă trezesc,
și-n vis, și-n gând mi te strecori,
și-n orice fac te întâlnesc.

Să fi căzut din rai un înger???
să fi venit din iad un diavol???
orice ai fi eu îți spun sincer
căci te iubesc și te ador.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...