https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 23 iulie 2016

ELOGIUL IUBIRII CRESTINE(1cor 13, 1- 15),

Daca as vorbi limbile oamenilor si al ingerilor,
dar nu as avea iubire, as deveni o arama sunatoare, un chimval zanganitor.
Si daca as avea darul profetiei, si daca as cunoaste toate misterele si toata stiinta, si daca as avea toata credinta asa incit sa mut si muntii, daca n-as avea iubire, n-as fi nimic. Si daca toata averea mea as da-o ca hrana saracilor, si daca mi-as da trupul ca sa fie ars, dar n-as avea iubire, nu mi-ar folosi la nimic.

Iubirea este indelung rabdatoare, iubirea este binevoitoare, nu este invidioasa, iubirea nu se lauda, nu se mindreste.
Ea nu se poarta necuviincios, nu cauta ale sale, nu se minie, nu tine cont de raul primit. Nu se bucura de nedreptate, ci se bucura de adevar. Toate le suporta, toate le crede, toate le spera, toate le indura.

Iubirea nu inceteaza niciodata. Profetiile vor disparea, limbile vor inceta, stiinta se va sfirsi.
Caci noi cunoastem in parte si profetim in parte; cind va veni ceea ce este desavirsit, ceea ce este in parte va disparea.
Cind eram copil, vorbeam ca un copil, gindeam ca un copil, judecam ca un copil.
Cind am devenit matur, m-am lasat de cele copilaresti. Caci acum vedem ca in oglinda, neclar, dar atunci vom vedea fata in fata.  Acum cunosc in parte, dar atunci vom cunoaste pe deplin, asa cum am fost si eu cunoscut pe deplin.
Iar acum ramin acestea trei: credinta, speranta si iubirea. Dar cea mai mare dintre toate acestea este iubirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...