https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

joi, 18 iunie 2015

... IMI ESTE FRICA,

Imi este frica de a zice ''da'', doamne.
Nu stiu inca ce vrei si unde vrei sa ma duci.
Imi este frica ca Tu vrei sa ma conduci chiar acolo unde eu nu vreau sa merg.

Imi este frica, Doamne,chiar daca simpt ca te iubesc.
Imi este frica de privirea ta, pentru ca ea este irezistibila.
Imi este frica de exigenta ta, pentru ca esti un Dumnezeu gelos.
Imi este frica de iubirea ta, pentru ca esti prea misterios si angajant.
Si cu aceste frici, ma agit in contradictii si in anxietati interminabile. Sint nesigur in alegerile mele, nesigur in deciziile mele si mereu mai nesatisfacut de ceea ce sint si de ceea ce fac.
Dar ce vrei de la mine, Doamne? Ce mai vrei inca?

TU  IMI  ZICI:

Mititelule, vreau sa reasez viata ta.
Pina acum, ai fost tu care ai decis.

Mai mult sau mai putin, mereu ai facut  ceea ce vroiai,
si apoi pretutindeni ca Eu sa te urmez, cautind o confirmare a deciziilor tale.

Dar nu mai poti continua asa.

Trebuie sa intelegi ca ai schimbat rolurile: ai jucat
Acel rol de protagonist care imi revenea cu gelozie Mie.
Nu eu trebuie sa zic ''da''tie, dar tu Mie.
Mie imi revine initiativa si toate  alegerile care te privesc.
Eu trebuie sa fiu centrul oricarui lucru si, mai ales, al inimii tale.
Trebuie sa ma urmezi cu docilitate.
Trebuie sa-mi consacri vointa ta.
Trebuie sa-mi dai totul.
Am nevoie de ''da-ul'' tau, cum am avut nevoie de ''da-ul'' Mariei pentru a veni ca om pe pamint.
Spune-mi un ''da''asa cum me-a zis Ea: decis, neconditionat, increzator, afectuos.

Increde-te in mine.
Doamne, ajuta-ma sa inteleg ca tu nu ai nevoie de suficienta mea: apoi sa inteleg ca eu nu sint atit de important si necesar.
Fa-ma sa inteleg ca nimic nu foloseste sa continui sa discut, sa contest, sa rezist.
Da-mi puterea si decizia pentru ca eu sa pot sa ader la planul tau.
Si pentru ca sa vina imparatia ta, si nu a mea,
-pentru ca sa fac vointa ta, si nu a mea
-ajutama sa zic ''da'',
-dar imediat,
-si cu iubire.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...