https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 17 februarie 2019

NU MĂ APROBA, ACCEPTĂ-MĂ

Scrie acest îndemn și, dacă dorești, îmbunătățește-l, adăugându-i propriile opinii.  Scrie-l și bucură-te de el de fiecare dată când îl citești sau îl dăruiești:

                      Îmi doresc să mă accepți, nu să mă aprobi.  A mă accepta se referă la faptul că nu poți face nimic pentru a-mi schimba esența sau a-mi cere să mă conformez pe deplin gusturilor și așteptărilor tale.  E singura soluție:  să mă accepți așa cum sunt și o să continuăm să fim împreună, sau, dacă nu mă accepți așa cum sunt, voi continua de unul singur.
A mă aproba, în schimb, implică o judecată de valoare. Este vorba de un ”da” care nu îmi place.  De ce ar trebui să mă aprobi sau să mă dezaprobi ca persoană? A aștepta să mă aprobi moral sau etic pentru a fi cu mine este în discrepanță cu principiile mele. Ideea este că nu vreau să particip la nici o societate în care să fiu asociat minoritar. Nu sunt interesat de asta.

Nu vreau să fiu aprobat pentru a fi iubit.  Uită-te bine, asta este ceea ce sunt. . Dacă m-aș supune cerințelor tale, aș valora mai puțin decât tine ca persoană, ți-aș acorda dreptul de a mă evalua și acest lucru chiar nu se va întâmpla. Iubește-mă fără teste de admitere, marchează-ți limitele și spune-mi-le. Voi vedea eu cum fac să nu le depășesc. Și dacă nu sunt în stare, mă voi îndepărta imediat, fără mâhnire și depresii.

A iubi înseamnă a nu judeca.

sursa foto: internet
stefan robu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...