https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=6956326260215646207#templatehtml

Faceți căutări pe acest blog

joi, 2 februarie 2017

Privesc,

Privesc la fratele ce tace
cînd mulți îi spun în față: tu!
El poate îndura ocara,
el poate, dar eu incă nu!

Privesc la cel ce nu se plînge
cînd i se fură tot ce-avu.
El poate duce nedreptatea,
el poate, dar eu încă nu!

Privesc la cel ce nu întoarce
cu rău cui răul i-l făcu.
El poate iertător să rabde,
el poate, dar eu încă nu!

Privesc la cel ce are milă
de blestematul ce-l bătu.
El poate, pașnic, să se roage,
el poate, dar eu încă nu!

Privesc la cel ce moare-n pace
spre slava care și-o ceru
El poate, doamne, să te vadă,
el poate, dar eu încă nu!

Isuse, Doamne, mi-e rușine
cînd mă gîndesc la ce-ai spus tu.
De ce eu nu privesc la tine,
de ce el poate, și eu nu!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUCURIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN,

Este timpul să ne bucurăm, este perioada sărbătorilor! Pe mulți dintre noi ne găsește fiind ocupați: să cumpărăm cadourile ideale pentru cei...